Followers

18/04/2013

Pelancaran MANI-FESTO JING-GAY Ingatan Buat Anwar Ibrahim



MANI-FESTO JING-GAY satu nama yang semua orang tahu dimana ianya akan menjadi manifesto pilihanraya untuk Papa Gomo sebagai calon bebas untuk melawan Anwar Ibrahim di Parlimen Permatang Pauh untuk PRU kali ini.


Mursyidul AM TIBAI Saudara Zahid Md Arip, bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan merupakan orang kanan Anwai Ibrahim suatu ketika dahulu  menjadi pilihan Papa Gomo untuk sama-sama dalam perjuangan menentang Anwar dan seterusnya melancarkan manifestonya di kawasan perumahan Sri Perak,Bandar Baru Sentul, Kuala Lumpur semalam.

MANI-FESTO JING-GAY terdapat 41 perkara tidak kurang hebatnya di mana ia banyak menyentuh tentang salahlaku moral yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim.

Antaran yang terkandung dalam MANI-FESTO JING-GAY tersebut ialah Papa Gomo berjanji tidak akan meliwat,melanggani pelacur dan tidak akan menyokong LBGT dan amalan seks bebas, tidak akan berselindung dan menjual nama ulama terkenal Syeikh Yusof Qardawi dan tidak akan berlakon pura-pura sakit di depan penyokongnya dan Papagomo berjanji tidak akan memperbodohkan rakyat Permatang Pauh.

Turut hadir bersama dalam Majlis Pelancaran tersebut ialah ialah bekas pengasas PKR Ng Lum Yong,bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang,Aminah Abdullah dan Presiden NGO Nadi Rakyat Rafi Awang Kecik yang dikenali sebagai campaign manager Papagomo.

Dalam siding media selepas majlis pelancaran MANI-FESTO JING-GAY itu Saudara Zahid memuji tindakan bijak dan terpuji Papa Gomo mengadakan manifesto sendiri untuk bentangkan kepada pengundi Permatang Pauh, janji-janji Papa Gomo itu cukup menarik.

Selain dari itu Saudara Zahid akan membantu sesiapa saja yang hendak ganyang Anwar kerana ia selari dengan matlamat perjuangan dan penubuhan TIBAI.



*Ingat PAKATAN PAS DAP PKR Bukan Pejuang Bangsa, Agama & Negara .
Pakatan Mereka Adalah Pakatan Kehancuran Negara!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...