Followers

17/04/2013

Tengku Adnan Tengku Mansor Calon Tepat Di Parlimen P.125 Putrajaya


Sudah di jangka Calon Barisan Nasional P.125 Putrajaya dalam Pilihanraya ke13 kali ini akan di letakankan penyandangnya iaitu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor  yang juga Setiausaha Agung UMNO. Dengan pengumuman Calon Barisan Nasional ini, Putrajaya akan terus dilihat sebagai Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan yang akan kekal berada di tangan BN.

Sejak Tengku Adnan Tengku Mansor atau lebih dikenali oleh Warga Putrajaya sebagai Tengku Nan menjadi Ahli Parlimen di Putrajaya ini bermacam macam program yang beliau telah lakukan dan bermacam macam faedah yang disalurakan kepada Warga Putrajaya yang mejortinya adalah Penjawat Awam.


Tengku Nan juga adalah orang yang berjiwa rakyat dan sememangnya Warga di Putrajaya mengharapkan Ahli Parlimen mereka dapat menjaga soal kebajikan rakyat.

Admin mengambil kesempatan untuk mengucapkan syabas dan Tahniah kepada Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor kerana dipilih sekali lagi untuk menjadi calon Barisan Nasional bagi Parlimen P.125 Putrajaya.


Admin juga berharap agar seluruh Pengundi dan Warga Putrajaya untuk memberikan sokongan pada kepada Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor kerana beliau adalah pemimpin yang sesuai untuk menjaga kebajikan Warga Putrajaya. Beliau sememangnya layak untuk menjadi ahli Parlimen kita.

Vote Tengku Adnan Tengku Mansor P.125 Putrajaya


*Ingat PAKATAN PAS DAP PKR Bukan Pejuang Bangsa, Agama & Negara.
Pakatan Mereka Adalah Pakatan Kehancuran Negara!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...