Followers

29/04/2013

Jentera PAS Lari Tengku Adnan Ajak Solat Hajat Untuk Keamana Negara‏


Alhamdulilah! Maghrib tadi di Surau An Najah, ramai lah juga dengan jemaah-jemaah PAS yang datang dari Bilik Gerakan PAS di Presint 9 yang berhampiran dengan Dewan Komuniti Presint 9. 
Ramai Jemaah PAS yang datang dari kemah ini
Jemaah PAS dari mana entah
Selepas Solat Maghrib tadi, Imam Haji Idris ada membuat pengumuman untuk solat hajat dan bacaan yasin bagi memohon kepada Allah SWT untuk memelihara keamana dan menjauhi segala kecelakaan di negara yang tercinta ini. Sewaktu pengumuman tersebut dibuat, para jemaah yang hadir masing masing khusuk memberi perhatian penuh. Sebaik sahaja imam selesai membuat pengumuman untuk solat hajat dan bacaan yasin, Jentere PAS terus meninggalkan dewan solat. Mereka keluar seorang demi seorang.
Penting sangat ke kempen tu, dah tak menyempat nyempat nak balik ke bilik gerakan dah kot.   Kalau betul mahukan keaman, kenapa tak tunggu sama sama kita solat hajat dan bacaan yassin untuk keamana negara.
Patutlah keganasan Tragedi Lahad Datu, Tian Chua kata hanya sandiwara pun PAS masih pertahankan lagi.
Bacaan yasin
Sebenarnya PAS lebih suka melihat negara ini terus hancur kerana dasar kepentingan Kuasa Politik yang mereka idam-idamkan sangat.
Sementara menunggu Solat Maghrib
 
Merapatkan siratulrahim
 
Jamuan Disediakan
*Ingat PAKATAN PAS DAP PKR Bukan Pejuang Bangsa, Agama & Negara .
Pakatan Mereka Adalah Pakatan Kehancuran Negara!!!
Undi PAS = Menyokong Juala Kalimah ALLAH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...