Followers

29/04/2013

Doa Buka Pintu Hati Tolak Pakatan

Elok kita berdoa di bawah ini. Doa merupakan senjata orang beriman.

Doanya ialah :

"Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Segala puji bagi Allah Tuhan Sekelian Alam. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad saw pembawa Rahmat ke sekelian alam.

Ya ALLAH berilah taufiq dan hidayah kepada semua rakyat Malaysia, bukakanlah pintu hati mereka agar dapat melihat siapakah yang di pihak yang benar dan siapakah di pihak yang salah.

Ya ALLAH kami memohon rahmatMu, bukakanlah hati seluruh rakyat Malaysia dalam memberi undi agar undi mereka adalah undi yang tepat demi masa depan waris keturunan kami agar agama Islam terus terbela dan disanjung tinggi. Dan agama lain juga dapat diamalkan dengan aman dan damai mengikut lunas Perlembagaan Negara.

Ya ALLAH, sesungguhnya hanya Barisan Nasional yang dapat membela agama Islam, Umat Islam dan rakyat jelata, berilah limpahan taufiq dan hidayah kepada pemimpin-pemimpin kami yang bakal bertanding sebagai Dun dan Parlimen agar mereka tetap setia dan mengambil berat tanggungjawab dan amanah mereka pada seluruh rakyat berbilang bangsa dan agama.

Ya ALLAH berilah kemenangan yang besar kepada Barisan Nasional.

Tumbangkanlah parti yang tidak mendokong agama islam dan parti yang membiarkan namamu untuk digunakan oleh agama lain di Malaysia, tumbangkanlah parti yang menggalakkan maksiat berleluasa, kegiatan gay, lesbian dan pelacuran dan juga segala segi yang melibatkan perkara yang haram. Serta rela menjadi alat kuasa asing untuk memusnahkan masa depan Malaysia.

Ya ALLAH makbulkanlah doa kami ya ALLAH, amin ya rabbal alamin

Dengan berkat Nabi Muhamad saw dan semua kekasihMu ya Allah !"

AMIN...
Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...