Followers

04/05/2013

SURAT TERBUKA UNTUK SAIN SOBAT, KAWAN DAN LAWAN

Sebelum saya teruskan, saya memohon jutaan maaf.

Hari ini mungkin antara artikal terakhir sebelum kita rakyat Malaysia membuang undi pada hari esok, 5 Mei 2013. Esok adalah penentuan samada survival politik UMNO dan BN akan terus memerintah atau digantikan oleh Pakatan Haprak pembangkang.

Esok juga, menentukan rejim Pas di Kelantan yang memerintah negeri serendah sekebun bunga selama 23 tahun akan berakhir atau mereka akan terus memerintah hingga kiamat. Tapi yang pastinya, sedang saya menunggu kehadiran isteri dari Kuala Lumpur untuk sama-sama bertolak balik ke Kelantan bagi memilih kerajaan baru Kelantan esok, jalan raya utama ke Kelantan ini sangat sibuk dengan deretan kereta menghala ke pantai timur. Ya... Saya sedang menunggu isteri dan anak2 kerana saya tidak tinggal bersama kerana tugas.

Seterusnya : http://www.pasberuk.blogspot.com/2013/05/surat-terbuka-untuk-sain-sobat-rakan.html?m=1
Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...