Followers

28/05/2013

Anwar Akan Terus Berusaha

Anwar beria-ia juga mahukan jawatan Perdana Menteri Malaysia, dengan kesempatan keputusan kalah dalam PRU 13 baru ini dia terus melakukan pembohongan, menghasut dan menanamkankan sifat benci rakyat terhadap kerajaan., kononya berlaku penipuan besar-besaram dalam sistem pilihanraya di Malaysia ini.

Dari situlah rakyat yang termakan dengan hasutan tersebut telah mnyertai bantahan serta perhimpunan untuk menggulingkan kerajaan walaupun rakyat tahu cara tersebut tidak demokratik dan tidak mengikut undang undang negara. Anwar cuba menjadikan Malaysia seperti Mesir yang berjaya menukar kerajaan sedia ada melalui perhimpunan jalanan. Klik Sini

Inilah taktik anwar mahu menjadi Perdana Menteri dengan segera apabila dia gagal mendapat sokongan rakyat melalui pilihan raya.

Yang hairannya rakyat terutama sekali golongan muda mudah taksub dengan pemimpin yang diangkat sebagai raja penipu. Anwar telah mengumumkan kemenangan beliau dalam PRU13 pukul 7.00petang sedangkan waktu itu proses mengira undi masih berjalan.

Anwar hanya bermain psikologi dan persepsi dalam mengajak rakyat menunding jari menyalahkan kerajaan apabila keputusan pilihan raya menunjukkan dia kalah. Kita perlu tahu Anwar sebenarnya membuli rakyat untuk mencapai impiannya menjadi Perdana Menteri. Anwar tidak akan berhenti daripada terus membuat provokasi dan terus mengapikan rakyat kerana dengan cara itu sahaja anwar boleh berkuasa. Anwar juga bijak dengan mengarahkan Ngo yang menyebelahi bembangkang, DAP dan PAS menjalinkan kerjasama dalam bersubahat menjayakan agenda mengelirukan rakyat.

Sudah tiba masanya rakyat harus bangkit harus tahu dalam agenda Anwar Ibrahim untuk berkuasa. Pihak Berkuasa juga perlu tegas dalam menegakkan undang-undang negara,  jangan biarakan orang bernama anwar ibrahim ini terus mengkianati dan membuli rakyat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...