Followers

15/05/2013

Hasrat Rakyat Buat Barisan Kabinet Baru

Hari ini barisan Kabinet Kerajaan Barisan Nasional akan diumumkan oleh Perdana Menteri, Najib Razak.  Diharap barisan kabinat yang baru akan dapat melaksankan amanah rakyat dalam membawa hala tuju negara untuk matlamat wawasan yang mendatang. 
Siapa Menteri, siapa pula Timbalan Menteri itu semua merupakan apa yang kita ingin tahu. Hari ini ianya mungkin akan terjawab.
Apa yang diharapkan supaya satu perubahan besar bagi memperkasakan Menteri dan Timbalan Menteri yang akan dilantik kelak. Sebagai rakyat, kita perlu menjadi pemantau kepada mereka bagi memastikan kerja yang mereka lakukan kelak tidak mendatangkan kesan negetif buat negara khusunya kepada kita semua.
Harus diingat prestasi menteri dan timbalan menteri yang bakal diumukan kelak akan menentukan undi kemengan buat Barisan Nasionaldalam PRU14 kelak. bermula sekarang kita perlu menyokong barisan kabinet yang baru ini.
Tidak kira besar man Menteri dan Timbalan Menteri itu, kita sebagai rakyat perlu sama sama membantu dalam usaha membangunkan negara ini bersama. 
Semoga barisan kabinet kerajaan yang bakal diumumkan nanti dapat memenuhi inspirasi rakyat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...