Followers

01/05/2013

Laporan Polis PAS Mahu Calit Dakwat ke Jari Pengundi


Nampak tektik kotor PAS Putrajaya ini semakin menjadi jadi. Satu laporan polis telah dibuat oleh salah seorang pengundi Putrajaya pada 1 Mei 2013 jam 11.14 pagi di Ibu Pejabat Polis  Putrajaya.


Berikut adalah laporan tersebut:

"Pada 25 April 2013 jam lebih kurang 4 petang  saya di datangi oleh 4 orang yang memakai vest berwarna coklat cair tertera perkataan Parti Islam Semalaysia telah datang ke rumah saya berkali-kali di alamat xxxx Jalan P8/4 Precint 8 62250 Putrajaya dengan tujuan ingin berkenalan dengan pengundi di Putrajaya serta ingin mencalit dakwat ke jari kononya untuk memudahkan proses mengundi nanti. Sebelum kumpulan tersebut beransur balik, mereka memberi satu sampul berwarna coklat tertera nama dan alamat  saya dan setelah saya buka sampu ltersebut, saya dapati ada dua bendera PAS, manifesto, dan wang RM250.00. Tujuan saya membuat laporan polis adalah kerana bimbang nama dan kad pengenalan saya disalahgunakan di kemudian hari, sekian laporan saya."


Agaknya inilah antara perancangan pembangkan untuk menghuraharakan keadaan sewaktu hari mengundi nanti. Begini cara mereka apabila terdesak untuk menang, guna apa sahaja cara asalkan boleh menang. Matlamat menghalalkan cara walaupun korbankan nilai-nilai Islam yang ada pada mereka.


Kepada orang ramai terutama sekali kepada orang kampung harus beringat, kepada orang yang cuba untuk mencalit jari dengan tujuan untuk senang semasa proses di hari pengundian nanti. Sebenarnya Pakatan cuba untuk menipu. Mereka semakin terdesak



  


*Ingat PAKATAN PAS DAP PKR Bukan Pejuang Bangsa, Agama & Negara .
Pakatan Mereka Adalah Pakatan Kehancuran Negara!!!
Undi PAS = Menyokong Juala Kalimah ALLAH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...