Followers

08/05/2013

Husam Kecewa Tidak Diberi Tahu Perlantikan MB & Exco Kelantan Baru

Husam Musa, Timbalan Pesuruhjaya II Pas Kelantan yang juga Ahli dewan Undangan Negeri (ADUN) Salor, kecewa dengan dengan tindakan Perhubungan Pas Negeri Kelantan kerana tidak dimaklumkan untuk membuat pertukaran Menteri Besar dan Pembentukan Kerajaan Baru serta Perlantikan Exco Kerajaan negeri yang baru.

"Ketelusan dan sokongan secara bermesyuarat atas perkembangan penting ini membantu PAS terus utuh di bumi Kelantan" -Husam Musa.

Husam seolah olah yakin terdapat amalan kronisme didalam perlantikan barisan Exco Kerajaan Negeri yang baru kerana jelas dengan kenyataan dia bahawa "memohon tidak berlaku amalan kronisme di semua peringkat" dalam pemilihan Exco baru.

Husam juga turut meminta amalan pemberian kawasan getah klon dan multispesies dihentikan, sementara itu pemberian kawasan perlombongan seelok-eloknya dilakukan secara tender terbuka.


Husam dah semakin kemarut kuasa, bercita untuk duduk di kerusi Ahli Parlimen Putrajaya dah terlepas apa lagi walaupun dah menang di DUN Salor, Husam masih lagi tidak layak berada dalam Exco Kerajaan Negeri Kelantan yang baru.

Husam Hantar askar upahanya untuk buat bantahan atas tidak dilantik  sebagai Exco Kerajaan  Kelantan yang baru

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...