Followers

07/05/2013

Anwar Ibrahim Tak Berminat Jadi Ketua Pembangkang


Anwar Ibrahim, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) telah menyatakan hasrat untuk tidak mahu lagi memegang jawatan Ketua Pembangkang dalam sidang Dewan Rakyat untuksidang yang baru kelak.. Anwar bersedia   untuk melepaskan jawatan itu kepada Penasihat DAP iaitu Lim Kit Siang disebabkan parti DAP memenangi lebih banyak kerusi parlimen berbanding engan PKR. 


Hairan juga Anwar ni tiba tiba saja nak tunjuk baik, kebiasaanya dialah yang kehadapan sekali, ataupun mungkin kenyaatan si anwar ni nak tagih simpati dari rakan sekutunya DAP agar didesak untuk terus menjadi ketua pembangkang.

Cakap anwar ni memang tak boleh percaya, kejap dia kata tak nak kejap pula dia kata 'I tak cakap pun'. 

Ini pun dia masih lagi tak mahu berundur dari politik walaupun sebelum ini dia ada bagi tahu nak jadi pensyarah kat luar negara sekiranya pakatan pembangkang gagal mendapat mandat untuk membentuk kerajaan selepas PRU 13 ini. Rasanya elok jugak anwar jadi pensyarah kat luar negara, ramai peminat dia kat sana, terutama pelajar lelaki. Sekurang-kurangnya selamatlah anak muda di Malaysia ni. 

Cakap Anwar dah tak boleh pakai dah... dah lama dah.... semua orang tahu. Ni nak tanya bapak anwar, 16 September apa macam?

Sudah sudahlah anwar, jangan nak bodohkan rakyat malaysia ni. lebih baik berambus jer lah....



*Ingat PAKATAN PAS DAP PKR Bukan Pejuang Bangsa, Agama & Negara .
Pakatan Mereka Adalah Pakatan Kehancuran Negara!!!
Undi PAS = Menyokong Jual Kalimah ALLAH


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...