Followers

16/03/2013

Punca PI BALA Mati

Memang mati itu sudah menjadi ketentuan dan sudah pasti yang hidup itu akan mati.

Tapi tidak hairan dalam kes bala ni ada perkara yang tersirat. Perkabaran yang di terima orang terakhir kelihatan bersama bala adalah chegu bard dan sivarasa? Juga kelihatan kesan lebam, betulkah?

Jika betul pekara ini berlaku tidak hairan selepas ini akan ramai lagi yang akan mati di tangan PKR demi untuk menutup kes kes tertentu dan lubang lubang yang telah digali tanpa sempat menutup kembali.

Puak puak ini akan mematikan mereka yang berkepentingan dalam kes tertentu. Senang kepada mereka untuk menuduh bahawa kematian ini adalah berpunca dari najib dan konspirasi UMNO untuk menjatuhkan Anwar dan PR.

Terutama sekali apabila hampir dengan pilihanraya terpenting buat anwar yang bercita-cita untuk memerintah Malaysia. Tidak hairan jika kematian orang tertentu ini akan dikaitkan dengan UMNO Najib. Kononnya untuk meraih simpati dan untuk menunjukan UMNO ini zalim.

Dengan kematian ini puak puak PR sudah pasti menunding jari kepada UMNO kononya UMNO yang bunuh. Tapi sebaliknya perancangan yang licik....
Huallahualam

Sent from my BlackBerry® smartphone
Mesej ini telah diimbas oleh IMSS V7.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...