Followers

31/03/2013

Pakatan Pembangkang Pengecut

Tahun lalu 2012 pihak Pakatan Pembangkang PAS, DAP dan PKR umum nak bubar kan dun masing masing dan tidak mahu diadakan pilihanraya serentak dengan kerajaan Pusat. SPR kata kerajaan negeri Pakatan ada hak untuk membubarkan DUN berasingan, namun kos pilihanraya akan menjadi lebih tinggi jika dibuat pilihanraya secara berasingan. Pihak Pakatan Pembangkan juga menemplak SPR dengan berkata SPR anjing UMNO. SPR takut nak bantu negeri Pakatan adakan pilihanraya secara berasingan.

Sekarang ini sudah 2013 dan nak masuk bulan April pun. Satu haram pun negeri Pakatan iaitu Pulau Pinang, Kedah, Kelantan dan Selangor belum bubar DUN mereka sendiri sebaliknya mengatakan PM Najib Razak pula yang penakut untuk membubarkan Parlimen.

Ehhhh! mengapa dia orang puak pembangkang yang beriya-iya cakap nak bubar dan paling kuat cakap nak bubar DUN adalah Khalid Ibrahim MB PKR Selangor.

Kenapa sebelum ini cakap besar nak bubar DUN, tapi sampai sekarang masih belum bubar DUN lagi? Siapa yang takut ni? Hahaha, rakyat tak bodoh lah wahai Anwar Ibrahim, rakyat semakin cerdik dan nampak betapa takutnya Pakatan Haram pada PRU13 ni.

Lewat lewat PM kami bubar Parlimen tak saman dengan kegiatan Liwat pemimpin Pakatan Haram tu.

Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...