Followers

25/03/2013

Apa Salah Abby Abadi Yang Sedang Mencari Keredaan Allah

Apa Salah Saya? yang hanya mencari keredaan Allah!

Ustazah Abby Abadi yang sedang mencari keredaan Allah yang semakin hari menjadi kurang siuman apa bila pelbagai fatwa dikelurkan dan terbaru, ustazah Abby Abadi ini menyokong perakan penganas kiram di Lahad Datu dan mengangkat penganas kiram yang mati sebagai mati syahid.

Nampaknya Ustazah Abby ini menjadi idola kepada pengikut pengikut PAS yang cukup taksub dengan mengikuti apa apa sahaja yang difatwakan oleh Ustazah ini.

Baru baru Ustaza Abby Abadi ini yang mahu mencari Keredaan Allah telah pergi ke London atas tajaan penuh oleh seorang VVIP. Khabarnya di Londo Ustazah Abby Abadi berbelanja begitu mewah sekali yang pada mulanya hanya berbekalkan satu beg tetapi pulangnya ke Malaysia dengan enam beg dan beg-begnya dibawa oleh private jet balik ke Malaysia.

Entah apa kerja yang di buat selama seminggu sehinggakan mendapat jumlah bayaran hingga mencecah RM50,000. Takkan menyanyi ataupun berceramah di London hingga dapat bayaran sedemikan besar jumlahnya.

Untuk Abby yang tiba tiba sahaja jadi Ustaza selepas dicerai janganlah nak tunjuk baik sangat. Jangan selak kain orang lain kalau kain sendiri koyak rabak!Jangan satu jari menuding kepada orang lain sembilan jari lagi menuding ke diri sendiri..!

Untuk Ustazah Abby ini Jagalah mulu yang celupar mempermaikan agama, mengadu domba serta memberi tafsiran agama yang bukan-bukan. Cukuplah Abby ini bukan caranya untuk mencari keredaan Allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...