Followers

10/05/2013

Anwar Ibrahim di Kritik Azmin Ali


Azmin Ali, Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) dengan secara terbuka mengkeritik Anwar Ibrahim dan mahu pembangkang menerima kekalahan dalam Pilihan Raya Ke 13 baru ini.
Dalam twitter Azmi ada memberitahu rakyat sudah letih dengan politik melampau dan seharusnya pakatan pembangkang bermuhasabah diri, kembali ke pangkal jalan.

Azmin juga ada menulis dalam twiternya yang mengatakan tindakan mengheret rakyat ke stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya, kelana Jaya adalah merupakan satu tindakan membuli rakyat disebabkan kegagalan merampas Putrajaya. 

Azmin meletakkan kekalahan untuk merampas Putrajaya dari Barisan Nasional adalah kerana kegagalan Anwar mengurus tadbir parti."Jangan heret rakyat kalau diri sendiri gagal"

mangsa buli Anwar Ibrahim
Rakyat sebenarnya letih dengan politik melampau yang di bawa oleh Anwar Ibrahim. Rakyat dijadikan mangsa buli Anwar untuk terus menunjukkan kekuatannya.

Mengikut maklumat dari sumber dalaman PKR, tusami PKR telah melanda, dipercayai ada kaitan dengan ura-ura Anwar akan mengekalkan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor walaupun ditentang oleh Azmin sendiri selaku Pengerusi PKR Selangor. 

Ada juga maklumat mengatakan Azmin dan 12 pengikutnya yang lain akan meninggalkan PKR.

TOLAK ANWAR IBRAHIM!
TOLAK PAKATAN RAKYAT!
TOLAK PAKATAN MEMBULI RAKYAT!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...